حسین خانزاده فیروززجاه, عباسعلی , مرادمند, مهدیس و رضائی, سجاد . (1403). اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان بر بهبود روابط با همسالان، حرمت خود، و اضطراب اجتماعی در نوجوانان با آسیب شنوایی. سامانه کمیته اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی دانشگاه گیلان, (), -. doi: 10.22124/ethics.2025.29518.1284
MLA
حسین خانزاده فیروززجاه, عباسعلی , , مرادمند, مهدیس , و رضائی, سجاد . "اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان بر بهبود روابط با همسالان، حرمت خود، و اضطراب اجتماعی در نوجوانان با آسیب شنوایی", سامانه کمیته اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی دانشگاه گیلان, , , 1403, -. doi: 10.22124/ethics.2025.29518.1284
HARVARD
حسین خانزاده فیروززجاه, عباسعلی, مرادمند, مهدیس, رضائی, سجاد. (1403). 'اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان بر بهبود روابط با همسالان، حرمت خود، و اضطراب اجتماعی در نوجوانان با آسیب شنوایی', سامانه کمیته اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی دانشگاه گیلان, (), pp. -. doi: 10.22124/ethics.2025.29518.1284
CHICAGO
عباسعلی حسین خانزاده فیروززجاه , مهدیس مرادمند و سجاد رضائی, "اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان بر بهبود روابط با همسالان، حرمت خود، و اضطراب اجتماعی در نوجوانان با آسیب شنوایی," سامانه کمیته اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی دانشگاه گیلان, (1403): -, doi: 10.22124/ethics.2025.29518.1284
VANCOUVER
حسین خانزاده فیروززجاه, عباسعلی, مرادمند, مهدیس, رضائی, سجاد. اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان بر بهبود روابط با همسالان، حرمت خود، و اضطراب اجتماعی در نوجوانان با آسیب شنوایی. سامانه کمیته اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی دانشگاه گیلان, 1403; (): -. doi: 10.22124/ethics.2025.29518.1284